همشهری آنلاین: هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۷مسابقه به پایان رسید.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در نخستین دیدار هفته تیم صدرنشین گیتی‌پسند در بندرعباس تیم آذرخش را ۳ بر یک شکست داد تا مقتدرانه صدرنشینی خود را تثبیت کند. تیم گیتی‌پسند با این برد توانست به رکورد ۹ برد پیاپی در تاریخ لیگ برتر برسد.

در ديگر مسابقه هفته شاگردان شمسایی در جدالی نزدیک با یک گل از سد شاگردان حیدریان عبور کردند تا شمسایی برنده تقابل دوستانه با حیدریان باشد. تک گل تاسیسات دریایی را علیرضا وفایی وارد دروازه تیم سابق خود، ياسين پيشرو کرد.

در جدال پرحاشیه و پربرخورد تبریز، تیم مس موفق شد حفاری خوزستان را شکست دهد. در این دیدار که فرید نمازی کاپیتان و فرهاد توکلی ملی‌پوش تیم حفاری خوزستان با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند، تیم مس سونگون با نتیجه ۵ بر ۲ میهمانش را مغلوب کرد تا روند رو به رشدش تداوم داشته باشد.

فرش‌آرا پس از چند هفته ناکامی دست به کار بزرگی زد و تیم شهروند ساری را با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ درهم کوبید تا به وضعیت خود سر و سامان دهد.

تیم‌های شهرداری ساوه و لبنیات ارژن شیراز در تقابلی پرگل به تساوی در عدد ۴ رضایت دادند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود. این نتیجه در حالی رقم خورد که هر ۴ گل تیم شهرداری توسط بازیکنان قمی این تیم به ثمر رسید!

در تهران شاگردان رضا فلاح در تيم مقاومت البرز پس از هفته‌ها ناکامی موفق شدند تیم دانشگاه‌آزاد را ۳ بر ۲ شکست داده و ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنند.

در قزوین هم تیم قعرنشین طرح و توسعه درحالی که نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم اسیر تجربه تیم دبیری شدند و در پایان شاگردان اصغری مقدم با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

نتايج هفته هشتم (12 آبان) نيز بدين شرح است:

دبيري تبريز 7 ياسين پيشروي قم 2

تاسيسات دريايي 0 مس سونگون 2

ارژن شيراز 7 طرح و توسعه 1

شهروند ساري 4 شهرداري ساوه 4

گيتي‌پسند 9 دانشگاه‌ آزاد 5

مقاومت البرز 3 فرش آرا 3

حفاري خوزستان 6 آذرخش بندرعباس 2

 

کد خبر 352203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha